فراموشی مشخصات خود؟

کارگاه آنلاین رایتینگ Task 2 آیلتس

در این دوره نحوه نوشتن رایتینگ Task 2  آیلتس، نوع ( agree/disagree و opinion essay ) در دو جلسه با جزئیات از ابتدا تا انتها به بحث گذاشته میشود. علاوه براین، شرکت کنندگان شاهد نوشتن یک رایتینگ خوب از مرحله brainstorm تا conclusion خواهند بود.

 

 برخی از کالوکیشن ها و ساختارهای گرامری بسیار مفید نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت تا شما قادر باشید از آنها در تاپیکهای دیگر هم بهره ببرید. تحولات اخیر در تصحیح رایتینگ و سختی کسب نمره خوب و نحوه غلبه براین مشکل هم توضیح داده خواهد شد.

 

توجه داشته باشید که این کارگاه بصورت کاملا زنده برگزار می شود و قرار نیست شاهد یک فیلم ضبط شده باشید. از تمام امکانات کلاس واقعی برخوردار هستید بعلاوه اینکه مجبور نیستید ترافیک یا سفر از شهرهای دیگر به تهران را تحمل نمایید. دوستانی که در دوره های پیش شرکت کردند به سهولت و برتری کلاس آنلاین ایمان آوردند.

 

مدرس دوره آقای میثم خلیلی نژاد می باشد که سابقه طولانی تدریس رایتینگ آیلتس در آموزشگاههای برتر تهران را دارا هستند و کارگاهای پیشین رایتینگ ایشان با استقبال خوب شرکنندگان مواجه شد.

 

پس از تکمیل روند ثبت نام، با شما تماس گرفته خواهد شد و به کانال مخصوص کارگاه اضافه میشوید. راهنمای شرکت در کلاس را مطالعه میکنید و سوالات احتمالی را از کارشناسان فنی میپرسید.

 

شایان ذکر است که با توجه به شباهت رایتینگ Task 2  آیلتس و تافل، شرکت در این دوره برای دوستانی که قصد شرکت در آزمون تافل را هم دارند توصیه میشود.

 

مدت دوره: ۲ جلسه از ساعت ۱۱ تا ۱۳

روزهای برگزاری: جمعه ۳۰ تیر و جمعه ۶ مرداد

هزینه دوره: ۶۰،۰۰۰ تومان

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02188066122 تماس بگیرید.

جهت ثبت نام بر روی این لینک کلیک نمایید



بالا